Zdravím,
jmenuji se Tereza a je mi 20 let.
V roce 2016 jsem studovala 10 měsíců v Mexiku, ve státě Tamaulipas, ve městě Tampico. Tuhle příležitost mi umožnilo Rotary Youth Exchange a tímhle dobrodržstvím začaly i mé články. Píši pro radost a proto, že se ke svým zážitkům ráda vracím. Cestování je mým koníčkem, objevuji ráda nová místa a vždy se těším na další destinaci.
Doufám, že se Vám mé články budou líbit a že se sem budete s radostí vracet!
Adios

středa 16. listopadu 2016

Jak jsem oslavila 18tiny?

Je to tady, ten den, kterého se moje maminka děsila nejvíc. 7.11.2016 jsem oslavila své 18.narozeniny. Né, že by v tom pro mě byl nějaký rozdíl, cítím se pořád stejně, ale už jsem oficiálně dospělák:D


Narozeniny jsem měla v pondělí, ale začaly jsme slavit už v sobotu. S mojí klasickou "partou" jsme šli večer tancovat a samozřejmě na tacos. Přes noc jsem spala u Mariel a v neděli jsem vstávala v 7 ráno, abych skypovala s budoucími outboundy z ČR(nesnáším ten časovej posun). Odpoledne jsem šla se svými budoucími sestřičkami( Mariel a Jordanou) do Friday's na oběd, kde mi na konci zazpíval personál k narozeninám a dostala jsem zmrzku, haha.
Večer mě vyzvedla maminka a odvezla domů.







































Pondělí. Nebyla bych to já, kdyby se mi zase nepodařilo zaspat, ale nakonec jsem všechno stihla a když jsem přilítla do kuchyně, vylekala jsem maminku. Se slovy "ayy Tereza, FELICIDADES" mě začala objímat a gratulovat mi.
Po příjezdu do školy za mnou pořád někdo chodil a gratuloval mi. To že mám narozeniny se rozneslo celkem rychle. Dostala jsem strašně moc jídla, dortíky, sušenky, typické mexické sladkosti, které jsou ve skutečnosti pálivé, kytičky, plyšáka a spoustu krásných dárečků, které mi udělaly radost.
V čínštině mi zpívali "HBD" čínsky, bylo to tak hezký, ale nedalo se tomu nesmát:D
O přestávce si mě zavolali do kanceláře, bála jsem se co jsem provedla, ale oni že nic, že jestli nechci být spolu s dalšími 5ti spolužáky na fotkách pro reklamu školy. Haha, jasně proč ne. Tak nás asi hodinu fotili, pak mi zazpívali k narozkám a poslali najíst. Poslední hodinu jsem vynechala a šla do knihovny, abych zavolala rodičům a bráškovi, zpívali mi na 10 000 km daleko a mně se chtělo plakat, že nemůžu být u nich.














Vzkazy a přání k narozeninám od spolužáků:-)


Po škole jsme jely s Mariel a Marian k nám domů, maminka nás vyzvedla na zastávce a když jsem otevřela dveře od domu, čekalo tam na mě 18 růžových balónků a krásná stříbrná 18tka.
Celé odpoledne jsme se jen povalovaly a pospávaly, pak přišel mladší bráška a donesly mi kytičky, to bylo tak roztomilý.
Navečer došli kamarádi ze školy, ostatní výměnní studenti z Tampica, rodina a slavili jsme se. Tancovali, jedli a bavili se. Dostali jsme hlad, tak nám maminka nechala dovézt pizzu a pak přišel čas na dort.
Zpívali mi(samozřejmě španělsky) a pak jsem si tradičně měla ukousnout dortu. Ještě, že mám tak milující bratry a spolužáky, co mi tu hlavu vymáchali fakt celou:-)) čokoládu jsem měla úplně, ale úplně všude. Každopádně už jsem oficiálně mexičanka!:D Aspoň to mi řekla teta, když mi pomáhala dostat kusy čokolády z očí.
Když jsem se vrátila za ostatními zase všichni tancovali a gratulovali mi k premiéře. Už teď se těším, až budu někomu máchat hlavu v dortu já:-)))

Nakonec všichni poodcházeli a já padla mrtvá do postele. Byl to krásnej den a jsem vděčná všem, kteří se ho zúčastnili. Slzičky byly, když mi docházely přání k narozeninám z domu, všichni mi moc chybíte a jsem ráda, že jsme to oslavili už před mým odletem. Myslím na vás každej den. Nevím, jak poděkovat všem za ty nejkrásnější narozeniny, ať už tady v Tampicu nebo doma v Brně. <3


                                                                         


Žádné komentáře:

Okomentovat