Zdravím,
jmenuji se Tereza a je mi 20 let.
V roce 2016 jsem studovala 10 měsíců v Mexiku, ve státě Tamaulipas, ve městě Tampico. Tuhle příležitost mi umožnilo Rotary Youth Exchange a tímhle dobrodržstvím začaly i mé články. Píši pro radost a proto, že se ke svým zážitkům ráda vracím. Cestování je mým koníčkem, objevuji ráda nová místa a vždy se těším na další destinaci.
Doufám, že se Vám mé články budou líbit a že se sem budete s radostí vracet!
Adios

čtvrtek 20. dubna 2017

Návštěva z ČR po 8 měsících

Tak jsem se dočkala, 24.3 v 7 ráno mi na letišti v Tampicu bušelo srdíčko tak jak už dlouho ne, nevěděla jsem co říkat, jen jsem plakala štěstím, když jsem po skoro 3/4 roce viděla maminku s tetou.
Na letiště mě vezla maminka z mojí první rodiny, protože mi nabídli, že u nich můžeme ty 2 týdny zůstat v mém starém pokoji. Když jsme dojely domů už se konečně mluvilo, seznamovalo a podobně.
Když se holky zabydlely, jeli jsme spolu s mými host-rodiči ke mně do školy, prošli jsme si celý kampus, navštívili paní ředitelku, seznámila jsem je s půlkou školy, všichni z nich byli hotoví, pořád se kolem nás motali a na něco se ptali a smáli se, když jsme si povídaly česky. Potom jsme si dali kafe a jeli pro Anu Luciu do školy, pozdravili Diega, který odjíždel na víkend pryč. Potom do Campestre na oběd a projet si celý country-klub v golfovém autíčku. Večer přišla moje host teta a strýc a všichni jsme seděli, povídali a v noci jeli na tacos, protože bez tacos to není Mexiko.




Druhý den jsme jely do obchoďáku, zavolaly domů, daly si kafe a odpoledne jsme šly na pláž na oběd s mými host rodiči. Večer pak do klubu s mými kamarádkami a jejich maminkami😂✌🏼️Taky s ostatními výměnnými studenty a mojí host maminkou Nayeli, takže si dokážete představit mít 2 maminky co vám nadávají za ty samé věci ikdyž si navzájem nerozumí(a to ještě chyběla ta 3., se kterou bydlím teď haha). A do toho ještě s každou mluvit jiným jazykem, opravdu přehazovat slovník ze španělštiny na češtinu a do toho ještě vnímat, když se mezi sebou bavily anglicky, není nic těžšího (ale po 2 týdnech si zvyknete😛).



V neděli jsme vyspávaly a odpoledne zůstaly v campestre na bazéně. V pondělí ráno jsme jely já a mamka na snídani s maminkou z rodiny, kde jsem teď a potom se projít na lagunu a podívat na krokodýly. Na večer jsme odletěly já, mamka a Týnča na Cancun.


První dny jsme zůstaly na pláži u našeho apartmánu, vždycky si jen zajely do centra nakoupit. Náš apartmán měl nádherný výhled na moře, takže každé ráno společná snídaně na terase, no krása.
Když jsme si půjčily auto jely jsme na Tulum a Cobu-pyramidy, kde jsme si půjčily kola. Další den jsme jely na Playa del Carmen, kde se mi asi líbilo nejvíc. Poslední dny jsme zůstaly u naší pláže a užívaly poslední chvilky na Cancúnu. Vždy večer jsme jely do města na trhy nebo si někam sednout.
3.dubna slavil bráška Deny narozeniny, 13 let a jeho první narozeniny, kdy jsme nebyli spolu, tak jsme si aspoň udělali společnej rodinnej hovor🙈




Po návratu do Tampica, kde bylo ještě větší vedro, jsme slavili narozky host bráchy Diega-11, samozřejmě jsme mu vymáchali hlavu v dortu(ze zmrzliny, pomsta byla sladká a studená haha).
Další 3 dny jsem měla ve škole turnaj v tenise, mamka s tetou se na mě šly 1 den podívat, zbytek toho byly s mojí host maminkou nebo na pláži(kde zachraňovaly želvy😄).
Jeden večer jsme šli všichni na večeři s prezidentem mého Rotary klubu a mojí host rodinou samozřejmě.

Poslední den jsme jely všechny 3 do apartmánu u pláže, kde jsme zůstaly i přes noc. Byl to poslední večer, procházka po pláži, tancování na starý písničky a podobně🙈, pak už holky čekalo balení.

Já odjela dřív do Campestre na pool party s kamarádama a odtud jsem jela rovnou na letiště, kde jsme se potkali všichni, abychom se rozloučili😔 Obě moje host rodiny, maminka a Týnča. Šli jsme si sednout do kavárny a tatínek objednal tequilu. Nakonec přišlo loučení a spousta slz.
 Bylo krásný vidět maminku a tetu po 8 měsících a bylo těžký se zase znovu loučit, ale za chvíli jsem zpět i já a bude těžký se loučit se životem tady, každopádně to byly skvělý 2 týdny a tímto dnem mi taky začínaly jarní prázdniny, které jsou nejlepším týdnem v roce konkrétně v Tampicu. Každý den byla nějaká akce, ať už to byla akce nějakého klubu, pláž, bazén, koncert nebo když jsme se společně se všemi mými kamarády vydali na jachtách na řeku. Opravdu to byl jeden z nejlepších týdnů tady.
A za 2 týdny nám začínají letní prázdniny, mně už zbývá jen týden školy, protože mě čeká výlet s Rotary a je mi smutno z toho jak strašně rychle to uteklo.. vlastně mi i ta škola tady bude chybět a snažím se užívat každé poslední chvilky co mám. 37 týdnů za mnou, 7 přede mnou.


Žádné komentáře:

Okomentovat