Zdravím,
jmenuji se Tereza a je mi 20 let.
V roce 2016 jsem studovala 10 měsíců v Mexiku, ve státě Tamaulipas, ve městě Tampico. Tuhle příležitost mi umožnilo Rotary Youth Exchange a tímhle dobrodržstvím začaly i mé články. Píši pro radost a proto, že se ke svým zážitkům ráda vracím. Cestování je mým koníčkem, objevuji ráda nová místa a vždy se těším na další destinaci.
Doufám, že se Vám mé články budou líbit a že se sem budete s radostí vracet!
Adios

pátek 2. června 2017

Poslední společný výlet- Cancún

Na začátku května jsme se s celým distriktem vydali na poslední společný výlet, který jsme zahájili v Matamorosu na každoroční konferenci našeho distriktu 4130. Kromě spousty přednášek, jsme měli velkolepý nástup s vlajkami našich zemí a jelikož jsem z distriktu jediná z České republiky nastupovala jsem jen já a naše vlajka, ne jako brazilci kterých je asi 20, haha. Každopádně to byl skvělý zážitek a všichni jsme byli dojatí, ke konci jsme se naposledy rozloučili s chairmanem našeho distriktu, který nedávno zemřel..proběhlo pár tanečních a pěveckých vystoupení a konference skončila, byl to poslední den kdy jsme byli úplně všichni společně a tak jsme jeli do domu jednoho z rotariánu a udělali si pool party, snědli tacos a užívali sluníčka. Později nás čekal GALA večer s rotariány, všichni kluci smoking, slečny dlouhé šaty a podpatky. Po večeři jsme tancovali a tancovali a loučili se s těmi pro které to byl poslední den s námi.
Druhý den ráno jsme se sbalili a odjížděli směr Monterrey na letiště, po asi 3 hodinové cestě jsme konečně dorazili, odbavili kufry a šli se najíst.

Cancún
Na tento výlet jsme se všichni těšili celý rok a teď když o tom píšu po skoro měsíci vzpomínám na každou chvilku, každé místo a věřte mi, že bych se hned vrátila.
Když jsme asi v 7 večer přistáli na Cancúnu už byla tma, autobus nás zavezl do hotelové zóny, kde to večer nejvíc žije a my jsme se šli všichni najíst do jednoho z podniků, po večeři jsme začli tancovat a zpívat a hádejte co, přidávali se k nám i ostatní hosté, takže po pár minutách už byli na nohách všichni. Na náš hotel jsme se dostali až v noci, protože cesta na Playa del Carmen trvala zhruba hodinu a půl.
Druhý den ráno nás čekalo Río Secreto(v překladu něco jako "tajná řeka"). Rozdělili nás do skupinek po 8 lidech a v minibusech nás odvezli do podzemních jeskyní, kde jsme dostali neopreny a záchrané vesty a asi 2 hodiny jsme proplouvali jeskyní. Ke konci jsme si dali oběd v pralese a odpoledne se vrátili na hotel a až do večera byli u bazénu.
Na večeři jsme jeli do centra Playa del Carmen, prošli jsme si obchody a nakonec skončili na pláži.
Třetí den, vstávali jsme brzy abychom stihli loď, která nás převezla na Isla Mujeres(Ostrov žen), tam jsme strávili celý den v beach klubu, na pláži, hráli jsme volejbal, byli ve vodě a opalovali se(většina se teda spíš spálila, hlavně Evropani haha-JÁ Neee🙈). Večer zase bazén, večeře a pláž.
Čtvrtý den- opět celý den v beach klubu, tentokrát na Playa del Carmen, místo volejbalu jsme si dali fotbal a vodní hry, večer to samé co vždy.
Pátý den- výlet do centra Cancúnu, Hard rock café, oběd a menší party v Señor Frog a potom směr nákupní centrum, kde jsme strávili celé odpoledne.
Šestý den-celodenní výlet na pyramidy Chichen Itzá.
Sedmý den- Tulum(viz fotky) a Coba-opět pyramidy.
Osmý den-Xcaret, od rána ve vodním parku se všemi možnými exotickými zvířaty, plavání v jeskyni, šnorchlování, soukromá pláž a ke konci noční show.
Pak rychle sbalit věci a rozlučkový večer, poslední společný chvilky.
Devátý den-brzy ráno na letiště směr Monterrey a poslední rozloučení, slzičky. Do Tampica jsme dorazili někdy v 11 v noci.

Celý výlet byl nad moje očekávání, zase jsme se všichni víc sblížili a budu na všechno vzpomínat ještě hodně dlouho, našla jsem si kamarády po celém světě a už teď se těším až je zase uvidím. NO ES UN ADIÓS, ES UN HASTA LUEGO!