Zdravím,
jmenuji se Tereza a je mi 20 let.
V roce 2016 jsem studovala 10 měsíců v Mexiku, ve státě Tamaulipas, ve městě Tampico. Tuhle příležitost mi umožnilo Rotary Youth Exchange a tímhle dobrodržstvím začaly i mé články. Píši pro radost a proto, že se ke svým zážitkům ráda vracím. Cestování je mým koníčkem, objevuji ráda nová místa a vždy se těším na další destinaci.
Doufám, že se Vám mé články budou líbit a že se sem budete s radostí vracet!
Adios

pondělí 12. září 2016

Meeting D4130, Victoria, Tamaulipas

V pátek jsem odjížděla ze školy o hoďku dřív, takže jsem se vyhla testu z biologie(haha, jaká škoda). Doma jsem si jen dobalila nějaké věci a hurá na autobus- směr Victoria(hlavní město Tamaulipas), kde se konal náš první společný meeting distriktu 4130. Na zastávce(která mimochodem vypadá jak terminál na letišti) jsem se potkala s dalšími výměnnými studenty z mého města- Margaux z Francie, Leticia a Lyncon z Brazílie. Spolu s co-chairmanem jsme se rozloučili s našimi host-rodiči a vydali se za dobrodružstvím. Jeli jsme nádherným autobusem 1.třídou, měli jsme přístup k internetu, filmům(můj první film ve španělštině bez titulek,hmmm) a sedačky byli pohodlnější než moje postel. Po cestě nám rozdali subway, pití a chipsy, no nestačila jsem se divit. Cesta byla extrémně dlouhá, normálně trvá 3 hodiny, ale my se sekli a místo toho jeli 5 hodin.
Když jsme dojeli do hotelu, všichni už tam několik hodin byli. Dostali jsme bohatou večeři a kolem nás se začli shlukovat ostatní výměnní studenti. Potkala jsem se s Alešem ze Slovenska a shodli jsme se na tom, že je divný spolu mluvit česky/slovensky. A všichni se na nás dívali, jak kdybychom si ten jazyk vymysleli:D
Oslavili jsme narozeniny 4 výměnných studentů, snědli 2 dorty, dostali trička se jménem a dotazníky ohledně naší výměny. Přišli za mnou 2 kluci z Německa(díky bohu s výbornou angličtinou) a ptali se odkud jsem, tak jsem zkoušela svou hodně hodně slabou němčinu a kupudivu mi rozuměli(musím poděkovat paní profesorce Naništové).
Celkově nás bylo kolem 60 výměnných studentů- z toho asi 18 brazilců(proto jsme tak veselej distrikt)!. Druhý den ráno jsme(jak jinak) měli výbornou snídani, švédské stoly plné všeho, na co si vzpomenete. Potom přišla prezentace o pravidlech, představení každého inbounda, vyměnováni odznaků a vizitek, informace o výletech, společné focení apod.

Odpoledne jsme se šli vyblbnout do bazénu(vlasy mi vydržely suché tak 5 minut), dokonce jsem se i opálila(!!!!štěstí!!!!!). Po obědě jsme jeli autobusem na ródeo nebo co to bylo, no pravidla jsem nepochopila a ani mě to nijak nezaujalo, ale sranda byla:D Pán co to uváděl představoval každou zemi a pokaždé když ji řekl, tak zástupci pištěli, takže si dokážete představit jaký to bylo když představoval Brazílii(18!) a já sama za Českou republiku:D.
Když jsme se navečer vrátili, bylo nám všem hrozný horko, tak jsme naskákali do bazénu a pouštěli si španělský písničky.

Na večeři jsme měli typické mexické jídlo-tacos, quesadillas a spoustu dalšího jídla, u kterýho si nepamatuju názvy. Po večeři přišla party, konečně jsem si pořádne zatancovala! Byla to pecka, brazilci nás všechny roztancovali. A na závěr jsme šli rozbít piñatu, takže jsme se všichni přecpali sladkým(achjo). Musela jsem vypadat fakt vtipně se zavázanýma očima, jak mlátím do obří věci co lítá vzduchem, ale já si to vždycky chtěla zkusit:D
Pak jsme si všichni sedli k bazénu a povídali si, bylo to jak kdybychom se znali strašně dlouho, dokázali jsme se bavit o všem a smáli jsme se.
Druhý den ráno jsme se všichni rozloučili a jeli domů, vůbec se mi od tam nechtělo. Už teď se těším, až se v listopadu zase všichni potkáme na spolěčném výletě!

My new family for these year! D4130❤️


Žádné komentáře:

Okomentovat