Zdravím,
jmenuji se Tereza a je mi 20 let.
V roce 2016 jsem studovala 10 měsíců v Mexiku, ve státě Tamaulipas, ve městě Tampico. Tuhle příležitost mi umožnilo Rotary Youth Exchange a tímhle dobrodržstvím začaly i mé články. Píši pro radost a proto, že se ke svým zážitkům ráda vracím. Cestování je mým koníčkem, objevuji ráda nová místa a vždy se těším na další destinaci.
Doufám, že se Vám mé články budou líbit a že se sem budete s radostí vracet!
Adios

úterý 27. září 2016

Nákupy, party a jídlo

ČTVRTEK 22.9
Po škole jsem se totálně zničila na tréninku, takže jsem se kolem 6té večer doplazila domů, dala si sprchu a sbalila si věci k tetě. Rodiče s bráchama totiž jeli na další golfovej turnaj, kterej je hoďku letadlem do Monterrey a pak 4 hoďky autem do Torreonu. Teta(mamčina ségra) donesla pizzu a zmrzku, takže jsme si ještě před odchodem k ní se ségrou naplnily bříška, jak jen nezdravě to šlo a pak už jsme jely. Teta bydlí asi 3 bloky od
nás, takže to zas takovej výlet nebyl:D Hned jak jsme přijeli mi ukázali můj(nejlepší) pokoj. Šla jsem k bazénu a za terasovýma dveřma na mě začli skákat 2 pitbulové. Byla jsem celkem vyděšená, ale strýc mě ujistil, že jsou neškodní a za 5 minut už se semnou oba mazlili. Přísahám, tak poslušný psy jsem neviděla. Pak jsem šla do obýváku, že si pustím něco na netflixu, ale přišel strejda a začli jsme si povídat, pár minut na to došla teta(musela uspat ségru) a asi do pulnoci jsme všichni seděli na zemi a probírali snad úplně všechno. Ten večer byl skvělej, jsou to ti nejvíc fajn lidi, navíc mají oba angličtinu na úrovni, takže jsme se mohli bavit o všem. Teta mi ukázala fotky z jejich svatby a mluvila o tom, jak by hrozně ráda procestovala Evropu, o strejdovi jsem zas zjistila, že nesnáší lítání a jakýkoliv pravidla.
Večer skončil tak, že se mě zeptal "hele, teď upřímně. Chceš jít zítra do školy?" "Ne" "Tak supr, aspoň se vyspím" . A já zalehla do mojí obrovské postele a spala jak princezna.
PÁTEK 23.9
Když jsem se "ráno" vykopala z postele, myslela jsem, že jsem poslední kdo spí, haha. Ana Lu byla ve škole a zbytek spal, byla jsem první. Když se probrali, jeli jsme se nasnídat, měli jsme nějaké speciální tacos. Potom jsme jeli do UPS, kde mi(konečně!!!) dali balík od našichštěstí! Kdyby mi teda při prohlídce něco neztratili. Před obědem jsme jely pro Anu Lu do školy, pak teta vařila(mňam) a ja si dala menší siestu. Když mě ségra vzbudila jestli nechci jet do Liverpoolu(nový nákupní centrum tady), tak jsem řekla, že teď chci ještě spát, protože jsem jí rozuměla "pool" (protože ona chce vždycky do bazénu). Naštěstí to tetě přišlo divný, že bych místo nakupování spala a tak se šla zeptat znovu:D


Prošly jsme si sekci oblečení, vánoční dekoraci(v ZÁŘÍ!) a oddělení hraček(podmínka malé). Já měla pak sraz s kamarádkama, že půjdem na večeři, takže jsem se odpojila. Měly jsme každá těstoviny na jiný způsob, já špagety carbonara+ dohromady jednu pizzu. Po jídle jsme si znova prošly obchoďák a když už se zavíralo teta s kamarádkou mě vyzvedly. Teta mi koupila sešit s mimoňem, protože jsem si jí pár hodin před tím stěžovala, že mi vzali ten, co mi maminka poslala z Brna jako překvápko. A taky mi nakoupila zásoby Arizony, se slovama, že ikdyž nepiju bublinky, tak nebudu pít jen obyčejnou vodu:D

SOBOTA 24.9
Ráno jsem dostala na snídani(ZASE) tacos, tentokrát s vajíčkama. Před polednem jsme jeli do centra koupit šaty na večerní party. Teta mě zavedla do obchodu, kde najdete úplně všechno. Vybraly jsme jich asi 8, takže bylo těžký se rozhodnout, ale nakonec jsme se obě shodly. A když se mě teta zeptala na boty a já jí ukázala moje sandálky, podívala se na mě jako bych se zbláznila a dotáhla mě do obchodu s botama. Ukázala na první lodičky a já věděla, že to jsou ony. Prostě nakoupeno za 5 minut i se zkoušením.Po nákupech mě vzala do Degas na jahodovej cheesecake (všimli jste si, že já pořád jen jím??). Když strýc dovezl Anu Lu z golfu, tak jsme šly všechny na mani, pedi i s tetinou kamarádkou. Pak jsme vzali děti do Chuck & cheeses na pizzu. Odpoledne mě teta odvezla k Mariel, kde už byla i Marian a společně jsme se hodiny chystaly na večer. Holky mi udělaly makeup a vlasy, ale během toho jsme pořád kecaly, takže jsme se z domu vypravily až kolem 9té. Rodiče Mariel nás zavezli do Casina, kde už se to pomalu rozjíždělo. Byla to quinceanera, jedna holka ze školy slavila narozky a pozvala mě jen proto, že jsem jí ze zdvořilosti popřála k narozkám(ani jsem nevěděla jak se jmenuje). Tancovalo se hlavně na španělský písničky, ale ty novodobý nebojte:D během večera jsme dostali hrozně moc věcí- flašku na pití do školy nebo na sport, papučky, korunky, svítící brýle a spoustu dalších zbytečností, který jsem pak dala ségře.


Chápete? jdete na oslavu narozenin, nic nepřinesete a ještě dostanete dárky. Tak to tady funguje to není žádná nezdvořilost z mojí strany, nebojte. Po několika hodinách na podpatcích mi už umírali nohy a tak jsem byla ráda, že nás tatínek Marian vyzvedl. Cestou jsme se ještě stavili na tacos, protože jsme všechny umíraly hladem. Jak nás postupně všechny porozvážel, padla jsem mrtvá do postele.

NEDĚLE 25.9

Ráno jsem vylezla z postele a k mému překvapení byli u snídaně další 2 lidé. Byli to rodiče strýčka. Jeho maminka je hluchá, ale nepoznali byste to dokud by vám to někdo neřekl. Dorozumívá se odezíraním z pusy, takže s ní vlastně úplně normálně mluvíte a ona vám odpovídá, jen se na vás prostě musí dívat.
Celý dopoledne jsme strávily se ségrou u bazénu a spánkem a protože to byla neděle, teta nevařila. Řídí se tím, že neděle jsou od slova - nic nedělej, že se člověk má jen válet a dívat na jeden film za druhým(fakt je miluju). Takže nám na oběd dovezli bagety a mně(jak jinak) arizonu. Večer jsme měli jet domů, ale maminka volala, že zůstávají ještě v Monterrey a přijedou v pondělí večer.

PONDĚLÍ 26.9
Po škole mě teta hodila domů a dovezla mi oběd-rybu s rýží. Já normálně ryby moc nemusím, ale tentokrát mi to moc chutnalo. Pak jsme jeli nakoupit nějaký veči pro Anu Lu, na zmrzku Blizzard do Dairy Queen a nakonec vyzvednout Anu Luciu u babičky a vzít ji na hodinu klavíru. Už jsme měly sbalené všechny věci a byly u dveřích nachystané k odchodu, když nám teta řekla, že rodičům uletělo letadlo. Tak jsme si jen hodily domů věci, vzaly další oblečení a hurá zpátky. Dostaly jsme míchaná vajíčka na večeři a šly spát. V noci byla hrozná bouřka, teta mě v noci vzbudila jestli nemám zatopeno v pokoji(z terasy) a že je možný, že ráno nebudeme moct vyjet do školy skrz potopu. Pak už jsem nemohla moc spát, protože pršelo víc a víc a všechno to bylo hrozně slyšet. Nad ránem se to zlepšilo, takže žádný záškoláctví se nekoná:(

Žádné komentáře:

Okomentovat