Zdravím,
jmenuji se Tereza a je mi 20 let.
V roce 2016 jsem studovala 10 měsíců v Mexiku, ve státě Tamaulipas, ve městě Tampico. Tuhle příležitost mi umožnilo Rotary Youth Exchange a tímhle dobrodržstvím začaly i mé články. Píši pro radost a proto, že se ke svým zážitkům ráda vracím. Cestování je mým koníčkem, objevuji ráda nová místa a vždy se těším na další destinaci.
Doufám, že se Vám mé články budou líbit a že se sem budete s radostí vracet!
Adios

sobota 3. září 2016

Blonďatá mexičanka je zpět!

Tak se zase po nějaké době vracím a samozřejmě plná nových zážitků, o které se s vámi chci podělit. Tentokrát to budou spíše obrázky a méně textu. Snad se bude líbit!

SOBOTA 27.8


Sobotu jsem strávila s rodinou klasicky v country clubu Campestre, oni hráli golf, já se na ně dívala a nakonec jsem vzala Anu Luciu(mladší sestru) na oběd. Odpoledne mě maminka odvezla za kamarádkama do kina. No a na co jiného bychom mohly jít než na horor, že? ale přežila jsem!




Po kině přišla odměna, takže jsme šly všechny společně do Starbucksu. Na fotce můžete vidět mě a moji nejlepší kamarádku Marian (tady v Tampicu), se kterou trávím nejvíc času.  Po kafi a dortíku mě její rodina pozvala na večeři, ale já byla uplně plná tak jsem si ze zdvořilosti dala jídlo napůl s Marian. Objednali mi typické mexické jídlo- plněnou bramboru sýrem a masem(až se vrátím do ČR budu vážit tak 200 kilo, tak se nelekněte). Rodina Marian je skvělá, akorát nemluví anglicky takže komunikace rukama nohama a překladač:D   

NEDĚLE 28.8

V neděli jsme měli hromadnou rodinnou snídani u dědečka a babičky, samozřejmě tacos(v Brně by jste tím nakrmili tak 5 rodin, nepřeháním!).Odpoledne jsme jeli znovu do Velamar, tentokrát se tam sešly rodiny rotariánů a rodiče mi řekli, ať pozvu Marian.








Tatínkové vařili(pozor!!) paellu a já(!!!), která nejím mořský plody jsem to taky zkusila a moc mi to chutnalo. Já, Marian a bráchové jsme strávili většinu dne na pláži a v bazéně.

     

























Jsme to ale mexickej gang(koukejte jak zapadám!)




PONDĚLÍ 29.8

"Dnes musíme znovu na imigrační". Jupiii žádná škola!
Odpoledne vzala maminka mě a Anu Luciu na nehty.


       

  ÚTERÝ 30.8
Jeden ze 2 dní v týdnu, kdy mám kratší školu. Konečně jsem potkala někoho z dalších výmenných
studentů z Tampica. Já a Margaux(výměnná studentka z Nancy(Francie)) jsme strávili odpoledne v
Caffé Degas povídáním o tom jak to rychle utíká a jak jsme na to se španělštinou nad oreovým Frappé . Navečer jsem ji dovedla k nám domů představit rodičům:-)




STŘEDA 31.8
Můj první test z čínštiny. Laoshí(učitel) ze mě byl překvapenej- 100%!! Bacha na mě, nakonec budu mluvit i čínsky:-)


Tak to je pro dnešek vše. Doufám, že se vám článek líbil a že jste se dozvěděli něco zájimavého ze života blonďaté mexičanky! ADIOS:-) 
btw na škole mi říkají živá barbie a prý to není urážka(haha).


Žádné komentáře:

Okomentovat