Zdravím,
jmenuji se Tereza a je mi 20 let.
V roce 2016 jsem studovala 10 měsíců v Mexiku, ve státě Tamaulipas, ve městě Tampico. Tuhle příležitost mi umožnilo Rotary Youth Exchange a tímhle dobrodržstvím začaly i mé články. Píši pro radost a proto, že se ke svým zážitkům ráda vracím. Cestování je mým koníčkem, objevuji ráda nová místa a vždy se těším na další destinaci.
Doufám, že se Vám mé články budou líbit a že se sem budete s radostí vracet!
Adios

pátek 12. srpna 2016

Mexická svatba= víkend bez internetu

V pátek ráno se celá moje rodina vydala na výlet do vedlejšího státu San Luis Potosí. Bratr mojí maminky se v sobotu ženil, a protože jsem já ani moji sourozenci neměli školu, jeli jsme už v pátek.

 Cesta trvala zhruba 3 hodiny, na hranicích jsme potkali ozbrojené vojáky, kteří zastavovali každé auto a ptali se, kam jedeme.

Hned jak jsme přijeli, šli jsme se najíst do restaurace, která je hned u nádherných vodopádů. Poté jsme se ubytovali a šli do bazénu.

Všechno tam bylo tak kouzelné, voda jak z Cancúnu, sprchy otevřené do přírody, houpačka nad řekou. A žádný signál ani Wifi, takže pro mě to byla celkem očista:D

Postupně přijíždělo víc a víc lidí, jsou hodně velká rodina a všichni jsou moc milí. Bohužel, nikdo kromě mojí tety neuměl anglicky. Trávila jsem nejvíc času, co to šlo se svými sourozenci u řeky, v bazénu nebo v apartmánu.

Druhý den jsme se jeli nasnídat do městečka poblíž našeho bydlení, zbytek dne jsme strávili u bazénu a v 6 začal obřad.

Nepřišlo mi to ani nijak oficiální, lidé tam přicházeli i potom co už byli vzití. Každopádně to bylo moc krásné, i když jim nevyšlo počasí, protože začalo pršet. Po obřadu přišlo jídlo a spousta spousta focení. Byla výborná krémová polévka a nějaké těstoviny.

Až se všichni dofotili, najedli a poblahopřáli novomanželům, šla nevěsta házet květinu, o kterou se  všechny její kamarádky málem popraly. Poté házel něco podobného i ženich a chytil to můj 10ti-letý bratr.

Po zbytek večera všichni tancovali, smáli se a slavili. Já jsem byla unavená a tak když za mnou přišla moje mladší sestřička, jestli bych s ní nešla spát, nic jsem nenamítala a šla.

V neděli jsme se nasnídali a odjeli domů, po cestě jsme se dívali na film a pospávali.

Byl to pro mě zážitek, ale protože jsem se neměla, s kým bavit nebylo mi moc do smíchu a bylo mi smutno. Každopádně ta příroda tam byla nádherná a doufám, že ještě někdy něco takového uvidím:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat